יום שני, 18 בנובמבר 2013

חנות רהיטים AEF המלצה

 חנות רהיטים AEF  המלצה

לפני כחמש שנים רכשנו מחנות רהיטים aef ,חנות אינטרנט שיש לה גם סניף בחורשים רהיטים בסכום גבוה , בהתחלה חששנו לקנות מהאינטרנט , אז נסענו לסניף השני שהיה להם בפלמחים שנסגר מאז , הופתענו לגלות תצוגה מרהיבה ורהיטים שנראים לעין טוב ובאיכות טובה , וזו הסיבה שהחלטנו לקנות משם מספר רהיטים ולא אחד.
לאחר שנה וחצי אחד הכיסאות של הפינת אוכל היתה בעיה,חוסר יציבות במשענת.
חשוב לציין ששאר המוצרים כמו הסלון והמיטה שרכשתי במצב נהדר
התקשרתי לחברה לאחר שנה וחצי ונעניתי בחיוב , מייד שלחו טכנאי שהגיע ותקן את הבעיה ב5 דקות.  וזאת למרות שתמה תקופת האחריות

תמונת הכיסא ופינת האוכל 

 





מאז לחנות (שעה נסיעה מהבית שלי) עם שתי חברים נוספים שרכשו אצליהם ומאוד מרוצים, במיוחד שהם גם נותנים היום הובלה חינם לכל הרהיטים שהם מוכרים


לאחר 4 שנים בערך הופתעתי לראות ( תוכלו לראות בתמונות למטה ) שכל הספות נראות מצוין הופתעתי מאוד מהמצב כי קניתי ספות איכותיות מחברת  AEF במחיר נמוך, בערך של 6.000 ש"ח ולא ציפיתי שהספות יחזיקו מעמד הרבה יותר מארבע חמש שנים שנים.(נכון לעכשיו הספות במצב חדש ופינת האוכל עם הכסא שהיה פגום במצב נפלא)
ברצוני להדגיש כי השקעתי בפוסט זה ,כי אני מרוצה מאוד מחנות הרהיטים AEF  וזאת לא רק בגלל הסחורה איכותית שהם מוכרים, אלא בגלל שהם מוכרים אותה במחירים נמוכים מהיבואן היישר לצרכן.
ודבר שני זה השירות כי כשיצרתי קשר עם נציג AEFהופתעתי לשמוע אותו אומר לי ,שאני אטופל ואין בעיה וזאת למרות שעברו שנה וחצי כשביקשתי שירות (האחריות על המוצרים היא כשנה בלבד). אז כן , אני חושב שחשוב גם לפרגן לחברות שנותנות שירות טוב ומטפלות בלקוחותיהם וזאת למרות שהמחירים שלהם לא יקרים בכלל כמו ברוב החנויות שאני מכיר

ברצוני להדגיש שמי שמעוניין לכתוב ולפרגן לחברות שנותנות שירות טוב שילח לנו במייל ואנו נבדוק ונחליט אם לאשר את הביקורת או לא. נא לא לשלוח חומר פרסומי
תוכלו לשלוח לי גם הודעות פרטיות ונתאם הכל יחד
תודה



6 תגובות:

  1. חוות דעת AEF רהיטים AEF נו באמת למה אתם אומרים AEF אפשר לקנות למה יגעאינ מה שכותבים עוברAEF איזה דברים אמר נו מה AEF חוות דעתינו חוות דעתכם AEF הכל שטויות

    השבמחק
  2. גם אנחנו קנינו באי אי אף ואני ממש מרוצה... כנראה שצריך ללמוד לקח ולא לקנות סתם רהיטים מחנויות אולי אנשים יקראו את זה ובאמת ירוויחו מהעניין
    דנה

    השבמחק
  3. פשוט תלמדו לקנות באינטרנט עדיף על כל קניה אחרת .

    השבמחק
  4. aef חנות רהיטים באינטרנט ונותן לה שם ואתם עוד לא מבינים למה הכל סחורה כזו חשוב ללכת לחנות שבאמת מוכרת וגם באינטרנט היום הפך להיות בחירה לקניית רהיטים טובה ומוצלחת

    השבמחק
  5. גם אני רכשתי שם בעבר ואני מתכוון לרכוש שוב. פשוט רהיטים איכותיים ויפים במחירים נוחים.

    השבמחק